Rekommenderat företag av Reco 2 år i rad


Dela gärna det här inlägget:

Vi har fått utmärkelsen Rekommenderat företag av Reco 2 år i rad nu – och det är vi väldigt glada för! Sedan vi återupptog samarbetet med Reco förra året för att samla in kundomdömen så har vi alltså fått umärkelsen Rekommederat företag både 2022 och 2023.

Reco rekommenderat företag 2022
Reco rekommenderat företag 2023
Reco rekommenderat företag 2 år i rad

Kvalité och kundnöjdhet i fokus

Sedan 2022 bestämde vi att höja vårt fokus på kvalité och kundnöjdhet och då återstartade vi också samarbetet med Reco. Beställer du en kurs av oss skall du bli nöjd och få en kurs av minst den kvalité du förväntar dig.

Och har du frågor kring kurserna hur de går till, deras innehåll, beställningar, administration av flera kursdeltagare eller något annat så svarar vi alltid och hanterar så snart vi kan.

Kundnöjdhetsgaranti

För att skapa trygghet för våra kunder och sporra oss själva införde vi för ett tag sedan en kundnöjdhetsgaranti. Är du inte nöjd ska du inte heller behöva betala för våra utbildningar.

Detta gör att du kan testa en kurs hos oss, för att se om den håller måttet, innan du bestämmer dig för att slutföra kursen. Och betala för den först när du är säker på att kursen håller måttet och är vad du vill ha.

Förbättringar av våra populära e-learning-kurser

För att kunna ha vår kundnöjdhetsgaranti måste vi såklart bibehålla en hög kvalité på våra utbildningar och våra populära e-learningkurser.

Våra e-learning-utbildningar BAS P BAS U online (Byggarbetsmiljösamordnare) och SAM & BAM online (Systematiskt arbetsmiljöarbete & Bättre arbetsmiljö) är våra populäraste och vi har tagit stora kliv framåt med innehållet i dessa.

Förutom att kursinnehållet i sig såklart skall vara uppdaterat och täcka det som gäller för den specifika kursen, så jobbar vi kontinuerligt med ämnesspecialister, profesionella pedagoger och korrekturläsare för att succesivt förbättra kurserna än mer.

Vidare förbättringar in i 2024 och framåt

Vi tittar löpande på vidare förbättringar av alla våra kurser och i det priorieterar hög kvalité på de utbildningar vi erbjuder. Vi sätter kvalité före kvantitet och fler utbildningar, men framåt vill vi även öka utbudet – så länge vi kan göra det med bibehållen hög kvalité och service.

Det är kvalité och kundnöjdhet som är vårt fokus!

/Adrian & Alexander, operativa ägare


Dela gärna det här inlägget: